I allt vi gör vill vi överträffa våra kunders förväntningar och erbjuda ett mervärde. Och våra medarbetare är vår viktigaste resurs för att leverera detta.
På Elektro-Centralen pågår därför ett ständigt förbättringsarbete som ska utveckla vår verksamhet för att erbjuda säkra och hållbara lösningar för såväl våra medarbetare och kunder som miljön. Vi förbinder oss också att följa lagar och krav. Som ett led i detta arbete har vi definierat en företagspolicy.
Genom kontinuerlig kompetensutveckling inom arbetsmiljö, kvalitet, säkerhet, miljö samt andra för verksamheten relevanta områden kan våra medarbetare förverkliga vår företagspolicy.
Vår företagspolicy fastställer de grundläggande värderingarna för Arbetsmiljö, Medarbetare, Kvalitet, Säkerhet och Miljö som vi vill skall råda på Elektro-Centralen. De uppfyller kraven i ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. Vår företagspolicy är vår vägvisare för att bli ett bättre och säkrare företag för våra medarbetare och kunder, och omfattar även inhyrd personal och underentreprenörer.
Vi skall säkerställa att:
Vi skall säkerställa att:
Vi skall säkerställa att:
Vi på Elektro-Centralen AB sparar kunduppgifter under hela garantitiden för att kunna följa avtalet mellan kund och Elektro-Centralen. Efter garantitidens slut sparar vi normalt kontaktuppgifter och underlag i 15 år för att kunna erbjuda Er som kunder en så god service som möjligt vid t.ex utökningar eller ändringar av Era anläggningar.
Vi förmedlar inte vidare Era uppgifter på något sätt utan Ert samtycke.